نماينده مردم يزد و صدوق در همايش انبوه سازان سراسر كشور كه در محل هتل مشير يزد برگزار شد، با تقدير از برگزاركنندگان اين همايش اظهار داشت: در ساخت و ساز مسكن علاوه بر سرعت و هزينه‌ها بايد به ساير ابعاد و نياز‌هاي انسان مانند نياز‌هاي عاطفي و تربيت خانواده توجه و اهتمام شود.

مهندس اوليا، با اشاره به رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري در مورد رعايت الگوي معماري ايراني-اسلامي در ساخت و ساز‌ها افزود: از وزير و معاون وزارت مسكن و شهرسازي نيز خواسته‌ام اين مبحث مهم در دستور كار شوراي عالي شهرسازي قرار دهند.

عضو ناظر مجلس در شوراي معماري و شهرسازي افزود: اين همايش‌ها بايد به تبادل نظر و تجربه براي بهبود مداوم مسكن و عبارتي مسكن ماندگار بپردازد و براي توليد مسكن با قيمت كمتر، سرعت بيشتر و كيفيت بالاتر تلاش نمايد. مهندس اوليا با اشاره به اهميت علم مديريت پروژه و استفاده از فن آوري‌هاي روز دنيا در تهيه مصالح و ساخت مسكن گفت: استفاده از مصالح استاندارد و مقاوم و مطابق با سليقه ايراني را حق مشتريان است.

وي از مسولان وزارت كار و امور اجتماعي خواست تشكل‌هاي فرعي ساختماني را كه نقش مهمي در بهبود كيفيت ساخت و ساز دارند مورد حمايت خود قرار دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا